Kriptovalyutalar

Interaktiv futbol boʻyicha 2022-yilgi O'zbekiston Jahon chempionati boshlandi

2022-yil, 25-yanvar, 09:10|| |503
4646
Ovozlar: 2

Yil boshimuhim eSport yangiliklari bilan belgilandi Interaktiv futbol bo'yicha O'zbekiston chempionati boshlandi. Bu va boshqa virtual sport yangiliklari haqida quyida oʻqing.

Начался ЧМ России 2022 по интерактивному футболу

RFU va FKS tashkilotlari interaktiv futbol boʻyicha O'zbekiston jahon chempionati boshlanganini eʼlon qildi. Eng yaxshi elektron futbol o'yinchilari mamlakatdagi eng yaxshi FIFA o'yinchisi kimligini aniqlash uchun uch bosqichda bellashadilar. Sovrin jamg'armasi 1 million rublni tashkil qiladi.

O'yin platformasi sifatida PlayStation 5 ishlatiladi.Saralash bosqichi 28-yanvardan 14-fevralgacha bo'lib o'tadi. Asosiy bosqichda 32 nafar sportchi ishtirok etadi, eng yaxshi sakkiztasi esa pley-off bosqichiga yo‘l oladi. Final 3 aprel kuni Moskvada Olimpiya tizimi bo'yicha LAN formatida bo'lib o'tadi. Sportchilar EA Sports tomonidan maxsus taqdim etilgan ochiq hisoblar yordamida musobaqalashadilar. Bu haqda Esport federatsiyasining rasmiy sayti yozmoqda.

Hududlar ham ortda qolmaydi - Kareliyada birinchi rasmiy e-sport turniri bo'lib o'tadi. Ikki kun davomida – 29 va 30 yanvar kunlari hamma Dota 2, Tekken 7, SC2 va boshqa mashhur fanlar bo‘yicha janglarda qatnashishi mumkin bo‘ladi. Bu haqda Kareliyadagi MK xabar berdi.

S1mple HLTV bo'yicha 2021 yilning eng yaxshi KSeriga aylandi. Ukrainaning NAVI jamoasining muvaffaqiyatli o'yinchisi nufuzli e-sport resursiga ko'ra birinchi o'rinni egalladi. Sababi, yil davomida g'olib bo'lgan sakkizta turnir va rekord miqdordagi MVP (o'yinning eng yaxshi o'yinchisi) unvonini olish edi. Musobaqalar soni bo'yicha oldingi rekord 2018 yilda ishlab topgan dev1ce o'yinchisiga tegishli edi, deb yozadi Championat.ru.

NFT video o'yinlar ishlab chiquvchilarga yoqmaydi. GDC 2022 vakillari 2700 ta ishlab chiquvchilar oʻrtasida NFT tokenlariga qiziqishlari haqida soʻrov oʻtkazdilar. Ma'lum bo'lishicha, respondentlarning 78 foizi o'z o'yinlariga NFT qo'shishni xohlamaydilar va faqat 7 foizi o'z mahsulotlariga tokenlarni qo'shish niyatini bildirgan.

21% respondentlar trendga ijobiy munosabatda. texnologiyasi, 1% allaqachon video o'yinlarda uni amalga oshirish. Aks holda, hozircha interaktiv o'yin-kulgi yaratuvchilari tokenlarni o'yinchilarni qiziqtiradigan istiqbolli texnologiya sifatida ko'rmaydilar yoki ular bunga tayyor emaslar. Ko'pchilik tokenlar firibgarlik uchun vositaga aylanishi mumkinligiga ishonishadi.

Mutaxassislarning ta'kidlashicha, geymerlarning NFTlarga munosabati ancha salbiy, chunki ikkinchisi o'yin sifatini pasaytiradi, deb ishoniladi.

Oxirgi martablokcheyn dunyoni qanday o'zgartirishi haqida, video o'yinlar bundan mustasno emas.

Shuningdek o'qing: | ||546Что ждет киберспорт в России в будущем

Shuningdek o'qing:Strategiya janri qayta tiklanadimi

Sharhlar:

Izohlar yo'q

Hozir o'qilmoqda
Maqolalar
Prognozlar sport uchun
18Noyabr
up
error code: 1001